Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 1946 ggr
Fiona
11/9/09, 6:32 PM

Fashion: Modeveckan i London

SVT1 visar mode i kväll med, den andra av fyra delar i serien Fashion. Utdrag från tv.nu:

Reportage. Hör Jeremy Scott berätta om sin rosade flintstone-kollektion. Träffa Matthew Williamson bakom scenen när han drar en suck av lättnad efter avslutad visning i Londons modevecka som fyller 25 år. Burberrys chefsdesigner Christopher Bailey berättar om hur han jobbat för att göra det anrika märket "sexigt". Karin Winther träffar modejournalisten Karolina Skande och pratar om en ny maktfaktor på frammarsch, bloggaren. Karolina arbetar som modejournalist på Dagens Nyheter och driver parallellt modebloggen Hotspot, som nyss blev utnämnd till Sveriges mäktigaste.

Jag lär vara bänkad framför tvn ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Annons:
Fiona
11/9/09, 9:08 PM
#1

Kl 21.30 börjar det!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Faidra
11/10/09, 12:33 AM
#2

Såg dom sita 5 minuterna, efter att CSI hade slutat :D

JohannaMax
11/10/09, 2:16 PM
#3

Gråter Missade det…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

emelie92
11/10/09, 6:46 PM
#4

Repriserna går väl i SVT play? För er som har missat alltså.

Fiona
11/10/09, 9:38 PM
#5

Det sänds även 10/11 i SVT1, 11/11 i SVT1 och 14/11 i SVT24 enligt tv.nu Tungan ute

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Upp till toppen
Annons: