Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 1993 ggr
Fiona
11/2/09, 11:16 AM

Fashion: Modeveckan i New York

Tvtime idag med, TV1 visar Fashion: Modeveckan i New York kl 21.30 till 22.00. Utdrag från tv.nu :

Reportage. Intervjuer och reportage från catwalken med bland andra Narciso Rodriguez, Max Azria, Marc Jacobs och Tommy Hilfiger. Dessutom har "Fashion" pratat vintage-mode med folket på gatan i Williamsburg och följt med stylisten Mia Morgan en dag på jobbet. Programledare Karin Winther kommenterar från sin studio i Stockholm de senaste trenderna och diskuterar stylistens roll tillsammans med internationellt erkände stylisten Jonas Hallberg.

Kvällen är räddad igen ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Annons:
JohannaMax
11/2/09, 9:19 PM
#1

Wow!! Alltså på normala tv1?? Sveriges television??

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
11/2/09, 9:22 PM
#2

#1 Yep, SVT1! Dom uppdaterar sig Flört Vilket jag tycker är bra för det verkar vara ett program helt i min smak, och det brukar inte visas sådana på kanal 1,2,4 eller 6 !

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JohannaMax
11/2/09, 9:30 PM
#3

Åh nu blev jag lycklig!!! Alltid annars är ju all bra/roliga program på de kanaler jag inte har…

Nu blir det till att slå över till ettan sen, det är nog flera år sen jag kollade på den kanalen sist…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
11/2/09, 10:25 PM
#4

#3 Samma här, har ni också en såndär kallas Smartbox?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JohannaMax
11/2/09, 10:43 PM
#5

#4 Va e smartbox? Det står en liten låda brevid tvn är det den du menar? Tror kanalerna bor i den…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JohannaMax
11/2/09, 11:01 PM
#6

Finns det liknande visningar i Sverige? Jag skulle vilja gå på en men jag har då aldrig hört talas om nån här i trakterna….

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
Fiona
11/2/09, 11:12 PM
#7

#5 Man köper bara boxern för några hundralappar och slipper betala för kanslerna sen, därför den kallas smartbox skulle jag tro. Eller så är det något jag hittat på Obestämd

#5 Stockholms fashion week finns ju, har för mig att den äger rum på vintern/våren!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JohannaMax
11/3/09, 11:04 AM
#8

Då vill jag åka till Stockholm! Tänka att allt ska vara så trist här…

Iof såg jag att typ Ataljé Blåklockan skulle ha modevisning för pensionärer nu i veckan…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
11/3/09, 10:23 PM
#9

#8 Alltid något ;)

Ang. programmet så tyckte jag att det var väldigt interssant, dock väääldigt intensivt. Jag gillade Marc Jacobs & Tommy Hilfigers visningar! Dom hade en del kläder som även dödliga kan bära. De andra visnigrana var väldigt svårburna ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JohannaMax
11/3/09, 10:35 PM
#10

Svårburna var milt sagt!hehe

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: