Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 2339 ggr
Emelie-G
5/24/10, 10:39 PM

Sex and the city 2

Någon mer som ska se den nya Sex and the city filmen på premiären eller senare? Jag ska se den med några kompisar på torsdag på premiären, som jag har längtat haha Skrattande  Vad tror ni om filmen? Efter att ha sett Aiden i trailern hoppas jag nästan att Mr Big strular till det igen och det slutar med Carrie och Aiden, han var min favorit i serien ;)

Det blir en riktigt tjejig tjejkväll, en en favoritaffärerna har vipkväll med massa erbjudanden som vi ska spana in innan, och sedan hinner vi nog med en lagom lång fika för vi ska inte se SATC förrän 21-föreställningen. Man kanske ska satsa på att dricka en Cosmopolitan innan också i äkta Carriestyle för att komma i rätt stämning =)

Annons:
JohannaMax
5/24/10, 11:19 PM
#1

Åh va härligt det låter!!

Jag skulle med vilja se den men risken att jag kommer i väg till bion innan den slutat gå är nog obefintlig…Får bli DVD istället sen.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Wera]
5/25/10, 3:07 AM
#2

kan inte se den då för jag ska till Spanien på sönda och kommer vara upptagen tor, fre, lör :/ och är borta 26 dagar så kommer tanka ner den efter Spanien då :) om jag inte är så desperat att jag ser den på bio i spanien på spanska, inga problem haha (kan nästan flytande spanska)

Ska bli grymt!

Fiona
5/26/10, 5:01 PM
#3

Åh det låter som en hoppen kväll!

Haha jag har inte ens sett första filmen än Tyst

#2 Åh gött med spanien!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Upp till toppen
Annons: