Annons:
Etikettmode
Läst 1324 ggr
Sjöstjärnan
7/20/17, 2:44 PM

Outfit till sommarfest

Hej, Behöver hjälp med vad jag kan ha på mig då jag ska på sommarfest med jobbet. Jag är inte tjejig över huvud taget, så söta kläder med volanger, rosetter, spets, prickar, rosa osv går bort. Jag använder inte högklackat och vill ej ha bara ben och inte heller bara armar, och med bara armar menar jag ett linne. Det enda jag vet är att till överdel vill jag ha något med bara armar (som slutar strax nedanför axeln som en T-shirt sträcker sig typ). Vanligtvis går jag runt i jeans, T-shirt, sneakers och bombarjacka. Jag har inget emot färg så länge de inte är för färgstarkt eller rosa. Snälla hjälp mig sätta ihop en outfit :)

Annons:
CayKantos
7/20/17, 3:33 PM
#1

En skjorta o svarta jeans kan man nå långt med :) annars haremsbyxor, "kjol-byxor" eller likn pösiga byxor har jag ofta och lätt kommit undan med :) har inga bilder just nu men om det önskas kan jag lägga ut lite imorgon. Ska sägas jag är ganska kurvig av mig men går aldrig i kjolee o klänningar eftersom jag rycler det är extremt obekvämt MVH Manspreader xD

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Sjöstjärnan
7/20/17, 5:20 PM
#2

Tack! Lägg gärna ut bilder :)

Tzatze
8/18/17, 8:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

T-shirt och jeans går väl alldeles utmärkt. Det är accessoarerna som gör det. Armband eller örhängen, en scarves.

Eller ta en snygg kofta till …

Viktigast är att du trivs i dina kläder.

CayKantos
8/19/17, 3:27 PM
#4

Oj så ledsen! Glömfe helt bort! Har jobbat så fasanfyllt mycket att allt bara e rörigt i knoppen 🙈

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Upp till toppen
Annons: