Annons:
Etikettsmink
Läst 2444 ggr
Katarina97
6/19/17, 12:24 AM

Bra ögonskuggsprimer

Jag blir galen på att min ögonskugga aldrig håller. Fadear bort och lägger sig i ögonglobslinjen på bara ett par timmar. Hör många som rekommenderar ögonskuggsprimers men som samtidigt säger att en concealer funkar i princip lika bra och concealer fungerar absolut inte för mig så behöver något som är bättre. Känner att det får kosta vad det kostar typ. Använder förresten just nu en Naked palett från Urban decay så borde ju inte vara ögonskuggan det är fel på. Övriga tips på hur man får ögonskuggan att hålla och även få största möjliga pigmentering på skuggan tas också tacksamt emot.

Annons:
ilenna90
6/19/17, 12:27 AM
#1

jag hade också jätteproblem med att få min ögonskugga att hålla, tills att jag testade lumenes eyeshadow primer. den är helt underbar! kan använda billiga budgetögonskuggor om jag vill och dom sitter hur bra som helst ändå, efter en dusch till och med. 
så jag rekommenderar helt klart den! väldigt bra pris med tanke på hur länge den räcker också.

Jojaton
6/19/17, 8:00 PM
#2

Smashbox Photo Finish 24 Hour! Har jobbat 8-9 timmars pass och sen gått ut efter det och min ögonskugga har sett exakt lika dan ut nör jag kommer hem som när jag gick hemifrån på morgonen.

Johanna - Instagram

Katarina97
6/22/17, 12:02 AM
#3

Tack så mycket för tipsen! Ska kolla in dom :)

nypisnina
7/3/17, 3:20 PM
#4

Jag har köpt ett setspray, den heter elf set and mist. Superbra! Allt sitter på plats trots att jag svettas som en gris nu på sommaren.

GuineaGirl
7/19/17, 12:48 AM
#5

Ännu en bra ögonskuggsprimer är Urban Decays Eyeshadow Primer Potion. Jag har den i mörklila tub. Den finns i vissa av Kicks butiker samt i webbshopen.

Upp till toppen
Annons: