Annons:
Etikettkläder
Läst 1338 ggr
Jordgubblime
6/7/17, 11:25 AM

Alldagliga kjolar & långklänningar

Hej! Det är så att jag har en lång volontärresa till Östafrika inbokad och vill skaffa bra kläder innan jag reser. Jag är ganska lång, närmare bestämt 174 cm så vill jag ha tips på hemsidor som säljer långkjolar och långa långklänningar som inte är ankel-kort på någon i min längd utan riktigt långa. Dessutom ska det inte vara något fancy eller slitsat, tight, genomskinligt osv. Klänningarna ska vara respektabla och inte ha stora urringningar. Det är även bra om klänningen täcker axlarna. Ja ni förstår vad jag letar efter. Eftersom att jag kommer arbeta med lokalbefolkningen och inte vistas på platser typiska för turister måste jag respektera deras normer om kläder och kan inte ha typiska västerländska kläder som antingen är väldigt urringade, korta, tighta, genomskinliga osv. Ni vet. ;) Dessutom är det önskvärt om det inte är helvitt men inte heller helsvart pga. att jag kommer arbeta med barn så skitig blir jag, men svart drar till sig solen så mycket så det vill jag helst undvika. "Mellanfärger" är bra med andra ord. Skulle uppskatta om kläderna ni tipsar om är på samma hemsida så jag slipper klicka hem kläder från massa olika siter. Tacksam för hjälp!

Annons:
vallhund
6/7/17, 5:34 PM
#1

Här kan du kanske hitta en del http://www.floryday.com/se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Jordgubblime
6/9/17, 12:21 AM
#2

Törs man beställa därifrån? Onekligen snygga plagg men sidan påminner lite om eBay. Är rädd att det är dålig passform och foton som inte stämmer överens med hur kläderna verkligen ser ut. Har du köpt därifrån? 🙂

vallhund
6/9/17, 2:13 PM
#3

Nej, men har bekanta som är nöjda med sina köp.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

vallhund
6/14/17, 3:49 AM
#4

Kolla även Zalando.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: