Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1586 ggr
strobii
2017-05-31 22:29

rouge

någon som testat viva la diva´s rouge? är det bra? :) 

har ni annars tips på något annat märke som ni gillar när det kommer till rouge?

Annons:
Sattyg
2017-06-01 10:00
#1

Jag har inte testat viva la diva, men om du är ute efter ett mer budgetvänligt rouge så gillar jag Nyx baked blusher https://www.kicks.se/nyx-professional-makeup-b925/makeup/bas/rouge-c113/baked-blusher-p74147

Och kicks egna rouge https://www.kicks.se/kicks-/makeup/bas/rouge-c113/baked-blusher--p36528 🙂

strobii
2017-06-01 11:05
#2

ja jag var väldigt sugen på nyx men har ingen butik som säljer det här :( åhlens säljer det bara i dom större städerna, och jag tror det är likadant med hm? och kicks säljer det ju bara via webshopen. och jag vill gärna se/känna på det innan jag köper. 

men kicks egna ska jag nog kika närmare på då! :)

Jojaton
2017-06-02 20:19
#3

Kicks egna i färgen In Love är sååå fin! Tror inte jag har träffat en enda person som har ljus/medium hudfärg som den inte passar på :) De bakade är också fina om man vill ha lite lyster, men för min personliga smak är de lite för skimriga. Men fråga om personalen kan lägga en färg på var sida så får du se vilken du trivs bäst med :)

Johanna - Instagram

strobii
2017-06-02 20:28
#4

jag är väldigt ljus i hyn så det låter ju bra isåfall! :) 
jag är lite dålig på dom olika varianterna av rouge känner jag, för om den här in love inte är bakad, vad kallas då den formulan? :)

Jojaton
2017-06-02 21:01
#5

#4 puder bara. Bakade produkter görs med en speciell teknik men är fortfarande i puderform. De vanliga rougen från Kicks, som tex In Love, kallas puderrouge. Vill också bara säga att In Love kan se lite läskig ut i förpackningrn, men bara man lägger den på kinderna så blir den huuur fin och naturlig som helst :)

Johanna - Instagram

strobii
2017-06-02 22:48
#6

åh tack för förklaringen! :D 
okej! då ska jag absolut kika på den imorgon i butiken :) tack igen för tipset.

Annons:
Upp till toppen
Annons: