Annons:
Etikettskönhet
Läst 3191 ggr
n3mo
2017-05-08 12:36

Lösögonfransar eller fransförlängning?

Hej!

Tar studenten till sommaren och undrar om det är värt att göra en fransförlängning för cirka 2000, eller om det är smartare att bara köra på lösögonfransar för dessa dagar? 

Är rädd att lösögonfransar faller av lätt´men vet också att de är ett billigare alternativ. Vad skulle ni köra på?

Annons:
emeliiiiieee
2017-05-09 10:11
#1

Jag körde på lösfransar. Funkade för mig men vet även folk som inte orkar sitta och pilla med lösfransar och då är fransförlängningen bäst. 

Det är helt upp till dig om du orkar ta på dom och se till att dom sitter fast hela dagen.

Jojaton
2017-05-15 13:18
#2

Jag använder lösögonfransar nästan dagligen. Brukar ha med mig ett extra lim men det är sällan jag behöver fixa till det. Det är dock värt att köpa ett bra lim (typ Duo) istället för att använda limmet som följer med i förpackningarna.

Johanna - Instagram

[memoirsofaclone]
2017-05-19 16:29
#3

Hade ofta lösögonfransar förut, varje dag ett tag, tycker att limmet håller väldigt hårt, bara man klistrar på de rätt. Sätter man de lite snett så lär de släppa i kanten efter ett tag, men annars sitter de väldigt hårt. Lösögonfransar är dessutom roliga då man kan välja form, färg och storlek på de🙂

Anonymos
2017-06-19 19:54
#4

Tycker att fransförlängning ser så tillgjort ut medan lösögonfransar går att få naturligt samtidigt som det ger ett fylligt och fint resultat. Jag hade rekommenderat lösögonfransar.

Vad blev det? :)

/Anonymos

Upp till toppen
Annons: