Annons:
Etikettskönhet
Läst 985 ggr
Disneylover
4/25/17, 7:04 PM

Färga brynen hemma?

Hej! Jag är otroligt sugen på att färga brynen hemma. Jag har i nuläget inga jättefula elr speciellt ljus bryn men är ändån inte riktigt nöjd med dom och skulle gärna vilja få dom mer permanent mörkare och slippa behöva fixa till dom lite varje varje dag. Jag fyller ej i mina bryn elr så men vill gärna ha så naturligt mörka o fina bryn som möjligt haha. Någon som har några saker som är bra att tänka på? Vilken färg ska jag välja? (jag e blond) vad gör jag om dom bli alldeles för mörka som två svarta sträck?!

Annons:
Honestyisdead
4/25/17, 7:31 PM
#1

Jag använder depends brynfärg. Vet inte vilka nyanser det finns. Men börja ljusare än du vill ha det och ta sedan en mörkare färg om det behövs.

nypisnina
4/25/17, 9:57 PM
#2

Använder också depends brynfärg. Är blond, har blonda bryn och använder den brunsvarta färgen. Man kan reglera hur mörkt man vill ha det beroende på hur länge färgen sitter, jag brukar göra det i två omgångar. (gillar mörka bryn) Det färgar huden en del så om man får färgen på huden så var noga med att torka bort om det kommer utanför brynen direkt för att slippa fläckar.

Disneylover
4/25/17, 10:29 PM
#3

Okej tack. Tänkte köpa depends då det finna i mataffären men ungefär hur länge ska jag ha i det om jag vill "mjukstarta" lite o ej riskera att får kolsvarta? Typ 5 min elle?

nypisnina
4/25/17, 10:49 PM
#4

Ja, 5 minuter är nog bra, det ser ju rätt svart ut så får du panik innan så ta bort innan så du får en känsla för hur mycket det tar. Jag har gjort det i fler omgångar också för att det har blivit ojämnt och sånt, så om du är väldigt osäker så kan du börja med typ 3 minuter i början.

Upp till toppen
Annons: