Annons:
Etikettskönhet
Läst 1075 ggr
rave140@hotmail.com
3/29/17, 10:20 AM

Hjälp! Tjock och behöver klädråd o foundation råd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag är tjock, väger ca 106 kg just nu (jobbar på att gå ner i vikt igen). Jag även fött tre barn vilket har resulterat i breda höfter. Jag är 30 år och mår verkligen skit av hur jag ser ut. Jag vet inte alls vad jag ska köpa för kläder. Mest blir det svart. Typ svarta byxor, något lite längre linne och en luvtröja över. Så min fråga är,vart kan jag köpa snygga kläder i strl 44 och vad för kläder ska jag köpa? Har även stora problem med min hy i ansiktet, jag får finnar eller nått (pga att jag äter många mediciner mot bla dåligt mående och adhd). Vilken foundation är bäst för att täcka sånt? Vill ju inte heller att det ska se kakigt ut i ansiktet. Hoppas att någon av er har tips ☺️ Hälsningar /Sandra

Annons:
Linn Is The New
3/29/17, 10:57 AM
#1

Ett tips är att gå in på Bonprix, det r en jätte bra webb handel för lite större kvinnor. Funkar utmärkt och billigt med kvalité på varorna. En foundation som jag använder heter Clarins och den kostar 400 kr. MEN den är riktigt bra och håller i över ett år. För att aplicera den rekommenderar jag dig art använda dig av beauty blender, finns att köpa billigt på H&M. Clarins finns på kicks och mailady samt deras egna hemsida. Detta är smink du skulle behöva, om du vill forma ditt ansikte och undvika kakighet: Foundation full coverage = fråga dom på kicks om din hudton eller ett erfaret butiksbiträde. Translutiom powder = ett pulver som oftast är helt vitt, används för att undvika kakighet och hålla foundation på plats. Hyn ser mindre oljig ut också, rekommenderar Lindex, kicks eller H&M. Bronzer & higlighter: Bronzer framhäver dina kindben och higlighterna apliceras ovanpå kindbenen, den gör så du ser fräschare ut. Ger lite extra glam. Finns på ovannämnda affärer.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Linn Is The New
3/29/17, 10:57 AM
#2

Förlåt för massa stavfel… Använder Ipaden som krånglar

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: