Annons:
Etikettom-sajten
Läst 965 ggr
ilenna90
1/26/17, 2:24 PM

Linnen med tryck

Är det någon som har tips på nån butik eller webshop som kan tänkas ha snygga, enkla linnen med lite rockigare tryck? Tidigare fanns ju carlings men deras sortiment(och särskilt för tjejer) har tyvärr blivit värdelöst. Har tidigare år hittat på hm också, men där finns det numera bara linnen det står metallica på.. Vet att det finns på typ shock och så, men vill helst ha lite enklare linnen och framförallt billigare :/ Har ni något tips? :)

Annons:
styleproffsen
2/8/17, 6:08 PM
#1

Vi har massor av toppar och linnen men får ju inte göra reklam tyvärr 😊

http://www.styleproffsen.se/ - kläder och skönhet online

ilenna90
2/9/17, 10:42 AM
#2

man får väl tipsa om hemsidor till också webshoppar? :o aldrig sett någon regel om det. 
men ifall det är styleproffsen.se du menar så hittade jag dessvärre inga passande linnen.

Surpan
2/9/17, 2:08 PM
#3

Hm.. New Yorker kanske har någonting? Har du kikat där?

/Surpan

ilenna90
2/9/17, 2:45 PM
#4

* vet inte hur det där också:et hamnade där. Det ska inte vara med haha.

ilenna90
2/9/17, 2:46 PM
#5

#3 jag hade hoppats på det, hittade linnen med snygga kors på för några år sen där, men det finns tyvärr inga där heller. Knappt några linnen alls med tryck, och när det väl finns så är det typ snapchat-spöket på eller liknande.. -.- men tack för tipset!

Surpan
2/9/17, 3:45 PM
#6

Attans… :/

/Surpan

Annons:
Vikan
2/22/17, 6:13 PM
#7

Emp kanske?

ilenna90
2/22/17, 8:40 PM
#8

tack för tipset! den shoppen hade jag inte sett förut. synd att dom flesta linnena kostade närmare 300  :/ men ska absolut hålla utkik ifall det kommer in fler där!

Carrosh
2/25/17, 12:01 AM
#9

EMP och Rockzone har en hel del sådant. :D

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

ilenna90
2/25/17, 1:40 AM
#10

emp fick jag tips om här alldeles ovanför. 
tycker inte rockzone har så mycket linnen? D: (förutom dom med tryck av dåliga band haha.) och särskilt inte i den fysiska butiken i sthlm.. men får kanske ta och kika där igen ifall dom fått in nått nytt.

Carrosh
2/26/17, 6:25 AM
#11

#10 Har du varit på nedervåningen på Rockzone? De har betydligt mycket mer där! Nu var det visserligen ett tag sedan sist jag själv var där inne, eftersom jag inte bor kvar där i Sthlm, men kan inte tänka mig att deras undervåning försvunnit..

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

ilenna90
2/26/17, 12:29 PM
#12

oj nej den har jag knappt tänkt på! upptäckte den en gång för länge sen men har glömt av den dom senaste gångerna. tack för tipset! :D

Carrosh
2/26/17, 9:06 PM
#13

#12 Så lite så :) Hoppas du hittar något! 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: