Annons:
Etikettsmycken
Läst 1328 ggr
mjaoooo
1/12/17, 8:56 PM

Vilken piercing hade passat mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I ansiktet då :) i sidan av underläppen har jag redan haft jag är blondinen i mitten :P

Annons:
Annielle
1/12/17, 9:08 PM
#1

Jag hade tänkt skriva ring  i mitten av underläppen innan du skrev att du redan haft fast i sidan….Står i alla fall fast vid min åsikt! 🙂

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[H1Z1]
1/12/17, 9:15 PM
#2

känner också något vid munnen :) Dina läppar är fylliga och piercing ser extra snyggt ut då tycker jag :) Labret i mitten av underläppen eller kanske en monroe eller medusa :) kanske en liten septum! :)

mjaoooo
1/13/17, 1:33 PM
#3

Fylliga läppar? åh tack, jag som ville göra fillers. Iaf i överläppen.
Monore har jag velat ha länge, men en kompis tkr det är fjortispiercing hahaha.
Vill inte se ut som en tjur (ja jag vet jag låter som Agda 80år)
Undernsan, en pärla… vet att de är inte men är rädd för jag skulle se fulare ut :/ än vad jag redan är xD

mjaoooo
1/13/17, 1:36 PM
#4

för länge sen ville jag ha i kinden. Hmm!!

GuineaGirl
1/13/17, 8:36 PM
#5

Tror, liksom #2, att en monroe, medusa, eller centrerad labret precis under underläppen (inte dubbel i någotdera fallet!), skulle se bra ut.

Men mitt första intryck var att du skulle passa i en piercing i ögonbrynets yttre tredjedel (med en "pärla" över, och en "pärla" under, själva brynet).

[Raubtier]
1/14/17, 12:38 AM
#6

Tycker medusa. Du har en djup grop i överläppen då sitter medusan som ett smäck!

Annons:
KentHjärta
1/18/17, 6:21 PM
#7

Tror du skulle passa extra bra med en piercing i näsvingen ^^

cripplingdepression
1/18/17, 9:43 PM
#8

Jag tycker att du skulle passa med piercing i kinderna om du skulle göra dina ögonbryn lite större 
som tidigare säger så skulle du annars passa i piercing i mitten av underläppen eller i mitten genom underläppen 
du skulle också kunna passa med en i näsvingen :)

Upp till toppen
Annons: