Annons:
Etikettkläder
Läst 1381 ggr
Fridaaaa
11/13/16, 5:11 PM

Till jul och nyår

Vad ska ni ha?
I need inspiration :P Främst klänningar :)

Inte sett så mycket jul och nyårsklänningar på hemsidor än. Tycker de brukar vara tidiga annars :P Jag som ville vara ute i god tid, ifall det inte passar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Honestyisdead
11/13/16, 5:14 PM
#1

Vad är det som är speciellt med jul och nyårsklänning?  

Trodde det var vanliga finklänningar.

Fridaaaa
11/13/16, 5:15 PM
#2

#1 Ja det är finklänningar? Men jag kallar dem för jul&nyårsklänningar :) 
Men tycker det är ont om dem ännu, som passar :) Men mitt tycke. Men vill ha inspiration :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
11/13/16, 5:23 PM
#3

Jag tycker nelly har mycket året om.

vendelay
11/13/16, 10:20 PM
#4

H&M har en flik som heter just festklänningar:
http://www.hm.com/se/products/ladies/dresses_jumpsuits/partydresses

SheIn (SheInside??) har massor med festliga klänningar:
http://www.shein.com/attribute-283_28373-1727.html?icn=bodycon&ici=www_navbar04menu07

http://www.shein.com/attribute-279_27973-1727.html?icn=sexy&ici=www_navbar04menu08

http://www.shein.com/attribute-278_27813-1727.html?icn=black&ici=www_navbar04menu03

Funkar något av det? Eller vad är du ute efter?

(Jag firar varken jul eller nyår, så jag ska väl ha svarta jeans och en tröja när jag jobbar 😂)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Fridaaaa
11/14/16, 11:25 AM
#5

#4 MEst ute efter inspiration, vad andra ska ha på sig :) 

Kategori festklänningar är itne alltid vad som passar till jul & nyår, tycker många har inte fått in, än, inte så mycket men hoppas det kommer mer snart :) 

Men som sagt mest ute efter inspiration :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
11/14/16, 11:37 AM
#6

#5 Men vad är det då som passar till jul och nyår?

Annons:
Fridaaaa
11/14/16, 11:44 AM
#7

#6 Olika vad man tycker :) Menade bara att det inte automatskt passar för alla bara för att det står festklänningar :)

Men inte ute efter någon sån diskussion, utan enbart inspiration, inget annat :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
11/14/16, 11:49 AM
#8

Blir ju väldigt svårt att inspirera när man inte har en aning om vad du menar med jul och nyårsklänning. Eftersom det tydlugen inte är de som finns under festklänningar.

Men lycka till.

Fridaaaa
11/14/16, 11:53 AM
#9

#8 Inte speciellt svårt? Bara att visa vad man själv tänkt att ha = ger inspiration?
Inte sagt att det inte finns? Snälla, läs vad tråden handlar om istället.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inaarah
11/15/16, 11:01 AM
#10

Nelly.com har en flik som hette något i stil med "all red". Där fanns massvis med röda klänningar, så där fick jag lite julinspiration! Det går ju även att klicka sig vidare på relaterade plagg för att få upp dem i andra färger så de även kan passa nyårsfirandet.

Jag gissar att det än så länge är väldigt få som har bestämt sig för vad de ska ha på sig på jul och nyår, så därför blir det lite svårt att ge bra inspiration från vad andra ska ha på sig… :)

Fridaaaa
11/15/16, 12:36 PM
#11

#10 Ja förmodligen :) bara jag som vill vara ute i god tid haha! :P
Tänker om det inte passar det man beställt osv xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zadeira
11/15/16, 7:18 PM
#12

Jag ska absolut spendera Nyårsafton i pyjamas!

Julafton får jag väl försöka ha i alla fall något lite mer civiliserat eftersom pojkvännens mamma kommer slakta mig annars, men det blir troligen bara ett par svarta byxot och sen hade jag tänkt försöka hitta en glittrig topp  typ denna: http://www.hm.com/se/product/58474?article=58474-A&cm_vc=SEARCH

Surpan
11/16/16, 2:43 PM
#13

Jag har två julbord med jobbet i år.. Till det första har jag köpt denna från Indiska. Till det andra har jag ingen aning. Behöver också inspiration! Jag är ju också gravid och det vore kul med någonting man kan använda efteråt också. Funderar på svart pennkjol och någon blus/linne. Hittade dessa "koftor" på Lager157, tyckte de var snygga så kanske något sådant till.

/Surpan

Annons:
Novelia
11/27/16, 9:19 AM
#14

Zalando har jätte fina jul och nyårsklänningar :)

I have no sympathy for people without empathy

Fridaaaa
11/27/16, 9:21 AM
#15

Många har nog missuppfattat tråden :)
Tråden handlar inte om att ge tips på enbart sidor utan att visa kläder man själv ska ha, har beställt eller skulle vilja ha, för att visa inspiration :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Meta4
12/10/16, 7:15 AM
#16

Fridaaa, du verkar väldigt osäker på dig själv. Ta på dig det du gillar, var en stolt rakryggad kvinna då kommer vänner att se up till dig och du blir ledaren. Kram…

Fridaaaa
12/10/16, 9:46 AM
#17

#16 Nej jag är inte osäker på mig själv :) 
Och du har missuppfattat inlägget. Inlägget är för inspiration, inte vad jag ska ha på mig  :P utan inspirera ja mig och andra :) 

Och hur kom ledare med in i bilden?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Meta4
12/10/16, 11:13 AM
#18

En kvinna som har stark självkänsla och sin egen stil ses som en "ledare". De flesta vill vara sedda som "Alpha". Beter man sig som en, som slaviskt måste ha likadana kläder som alla andra blir man sedd som "följare". Har du hört det gamla ordspråket…Om en person slänger sig utför ett stup, gör du det också? Sverige är ett land där ingen vågar sticka ut. Se bara på all den vita och gråa trenden i inredning. Det är lika dant med kläder, Teamet Sverige kallar jag det. Alla i samma uniform. Ha en härlig Jul och Nyår.🍷🍷🍻💁

Fridaaaa
12/10/16, 11:17 AM
#19

#18 Fast nu är det inte det tråden handlar om? Vet inte varför du drar upp saker som inte har med tråden att göra för 5 öre? Utan massa konstiga antaganden?

INSPIRATION betyder inte att man måste ha samma som alla andra, inspiration är just inspiration! 

Så lämna tråden tack, om du inte tänker hålla dig till vad tråden handlar om.
Och kan säga att jag är ingen person som går efter vad andra har på sig, utan vad jag själv tycker är snyggt eller skönt. Betyder inte att man inte söker inspiration.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

The_pearl
12/16/16, 10:42 PM
#20

Människor behöver börja läsa vad tråden handlar om istället för att till slut börja argumentera å komma med olika "personangrepp".

Fridaaaa frågar tydligt flera gånger vad vi ska ha på oss. Det är väl ändå inget fel med att fråga efter lite inspiration på en sajt för mode o skönhet?

Jag ska ha på mig den här http://www.kappahl.com/sv-se/kappahl/woman/alla-damplagg/290684. Jag har den men den ligger i tvätten så kan själv inte fotografera den, så får helt enkelt länka. Sen ett par svarta byxor. Jag e inte mycket för klänningar, är lite av en pojkflicka. 🙂

Annons:
Fridaaaa
12/16/16, 11:13 PM
#21

#20 Snygg :) Jag själv använder med klänning sällan :)
Tack för de orden!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ms_Raptorskull
12/27/16, 5:11 PM
#22

Denna kommer jag ha till nyår. 🙂 Kanske lite sent med inspo nu dock 😊

JohannaMax
12/29/16, 12:57 PM
#23

Nyår brukar vara klänning, favoritfärger är svart och silver :)

#22 Jättesnygg!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Upp till toppen
Annons: