Annons:
Etikettkläder
Läst 1795 ggr
Fridaaaa
10/24/16, 10:17 AM

Mjukisar för män

Någon som vet vart man kan köpa mjukisbyxor till killar med tryck för max 200-250kr/st? =)

http://www.billigasteonline.se/…/20…/06/3401b_atl-pitton.jpg

Liknande denna modellen gärna, inget måste :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Summernight]
10/24/16, 10:21 AM
#1

Vågar inte ge tips eftersom du bara kommer rata allting 😃

Fridaaaa
10/24/16, 10:28 AM
#2

#1 Extremt onödig och tråkig kommentar! så himla onödigt att bete sig så omoget ärligt talat. Scrolla förbi om du inte har tips.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Summernight]
10/24/16, 10:32 AM
#3

#2 Fattar hur du menar men är så trött på dessa trådar där du ber om tips och ratar allting, du verkar ju hitta bra själv så då behöver du ju inte fråga om råd. Tänkte bara när du ska komma till insikt om det? du kan säkert tillföra massor i en hel del andra trådar eller hur? finns ju folk som spenderar tid på att försöka ge bra råd men inget duger.

Fridaaaa
10/24/16, 10:35 AM
#4

#3 Och fattar du inte hur trött man blir på såna kommentarer, när ingenting hänt plus att det är osanning (upplevelse och verklighet är inte alltid samma sak). Bättre att hålla tyst och scrolla förbi. Sån kommentar är bara så onödig och bidrar inte till något.

Jag brukar inte rata allting. Tackar nej till sånt som inte är utefter det jag efterfrågar eller som jag testat, itne samma sak.

Ge tips eller lämna tråden. Tack. Skitsnack klarar jag mig utan och klarar mig utan omogna bråkmakare med som försöker trycka ner andra. Men jag lyssnar ej på såna dumheter, trist bara att du försöker sprida falska rykten. Ser mer om dig än mig.
Bye!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Summernight]
10/24/16, 10:41 AM
#5

#4 Verkar ju ha hänt något när du får såna här kommentarer som jag gav av OLIKA personer i nästan alla trådar du gör dessutom upp med 15+ likes på dem flesta. Ta feedback istället för att bli defensiv, det handlar om lite självinsikt. Detta är ingen attack mot dig, tycker du verkar tillföra positivt till forumet förutom dessa onödiga trådar. Skulle kunna söka upp fleraa trådar du gjort där du bokstavligen sagt nej till allt. Varför förnekar du så starkt? när man har bevis på vad du gjort blir det liksom svårt och se dig ha självinsikt. Du är den som försöker starta bråk nu förresten jag har aldrig velat ha bråk men du verkar ta illa upp menade inte så, dessutom är det som sagt INTE rykten.  Fridaaaa jag fattar att du inte vill ha såna här kommentarer på dina trådar men det blir nog lätt så när du skapar så många och samma visa om och om igen

[Tuulikki]
10/31/16, 4:09 PM
#6

Topstreetwear har en del på rea nu.

Sen finns det faktiskt med bra kvalité på Wish. Min sambo köpte ett par mjukis för ca 250kr från en svensk hemsida (det stod dessutom att de kostat över 500) och jag hittade EXAKT likadana på Wish. Köpte de han hade fast i en annan färg - som sagt, exakt likadana.

Annons:
Upp till toppen
Annons: