Annons:
Etikettsmink
Läst 1534 ggr
Katarina97
2016-07-24 21:39

Vilka är era favorit sminkprodukter?

Skulle vilja veta vilka era favorit sminkprodukter är av alla olika sorters smink ni använder. :)

Alltså typ min favorit cc/bb cream är "Lumene cc-cream", mascara "Maybelline colossal volum express waterproof", contour "Sleek face contour kit" osv.

Annons:
citytjejen
2016-07-25 18:56
#1

Jag gillar också Lumene CC-creme, funkar så bra som concealer!

Mina favoritprodukter som utgör min vardagsmakeup är:

- Mascara från Max Factor, masterpiece max
- Bryngele från Loreal som heter Brow artist nånting
- Solpuder från Carita på sommaren, rouge från Nvey Eco då jag inte är så solad så att säga
- Läpplgans från Nouba

/Christina

Surpan
2016-07-28 08:49
#2

Underlag - Dior BB Cream Ögonskuggpalett - Too faced chocolate bar Ögonskuggprimer - Too faced shadow insurance Läppstift - Isadora Matt Twist-up stick Concealer - Benefit Boi-ing

/Surpan

Carrosh
2016-07-29 11:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Använder så sällan smink numera, men när jag väl är det så är det väl just nu dessa som är favoriterna:

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Raubtier]
2016-07-29 15:23
#4

Lumenes cc-cream och MAC pro longwear concealer är nåt jag inte kan leva utan typ.

Rumblebee
2016-07-31 18:33
#5

Jag är helt såld på the makeup studios produkter. Använder deras primer (dock inte om jag har tilltäppta porer), deras concealers, foundation, kompakt puder samt fixeringspray. Och det positiva är att jag kan inte hitta något om att de djurtestar. Vet dock inte om det finns några butiker i Sverige. Bor nämligen i Nederländerna och företaget grundades tydligen i Amsterdam.

Papaya
2016-08-28 21:14
#6

Mascaran som jag älskat sedan första stund är Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume. Bronze/blush/highlight-paletten Golden Sugar från Makeup Revolution älskar jag denna tiden på året, piggar verkligen upp de dagar man känner sig lite halvdan. 😛Jag är också rätt såld på matta läppstift och gillar bäst NYX matte lipstick i färgen "Whipped Caviar" (min läppfärg fast bättre typ..), eller Makeup Revolution Liberty matte (knalligt lila som sitter som berget!)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Annons:
Jojaton
2016-08-30 19:07
#7

Make Up For Ever Step 1 primer i Hydrating, EX1 Invisiwear foundation, Urban Decay Naked Skin concealer, Ben Nye Luxury Loose powder, Anastasia Brow Definer/Brow Wiz, Smashbox 24h Eyeprimer, Makeup Geek ögonskuggor, Urban Decay Afterglow rouge, Benefit Hoola bronzer, Make Up Store wonderpowder i Gobi, Dior highlighter (från nya höstlooken😍) och KathleenLights x Makeup Geek highlighter palett, Jordana maskara, Nars Audacious eller MAC läppstift, Kylie Jenners lipkit… Har så många favoriter, kan inte välja!

Johanna - Instagram

Upp till toppen
Annons: