Annons:
Etikettsmink
Läst 1449 ggr
Cindy S
7/9/16, 12:54 AM

Snyggare hy utan smink?

Förutom cleanser, ansiktsvatten och hudkräm, ansiktsmask, vad använder ni för att se bättre ut? Hudvård, smink? Jag svettas så mycket att jag använder inte foundation nu i sommar. BB/CCcream svettas också bort.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Katarina97
7/9/16, 1:12 AM
#1

Att använda en ansiktspeeling/skrubb någon gång i veckan för att bli av med döda hudceller gör att min hy ser mycket fräschare ut och dessutom tas de andra produkterna bättre upp av ansiktet om alla döda hudceller försvinner.

Honestyisdead
7/9/16, 1:14 AM
#2

BB cream och puder. Ibland maskara.

Gladasvampen
7/9/16, 1:43 AM
#3

Jag använder en ansiktstvätt för oljig hy men återfuktar på kvällen med ett supertunt lager jojoba-olja och på dagen skippar jag återfuktning utan tvättar endast bort den resterande/överflödiga oljan på morgonen med vatten. Har fått finare hy och mindre rodnader, porer och mina akneärr har blivit mindre. 

Förutom oljig hy samt svettas enormt nu under sommaren. Använder en relativ stor portion av the body shops instablur primer och pudrar med ett matt puder i min hudfärg. Blir inte alls oljig under dagen och min hud ser naturlig ut samtidigt som akneärren, röda prickar samt porer täcks.

Cindy S
7/10/16, 11:15 AM
#4

Tack. Jag tror jag ska börja med ansiktsmasker och honung, vilket har fungerat bra förut. Det är synd att jag har så röda kinder; resten av hyn är jag ok med, men jag blir lätt röd.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: