Annons:
Etikettsmink
Läst 1093 ggr
Pooka
7/7/16, 8:04 PM

Concealer/kräm tips för mörka ringar

Hej! 

Någon som har ett tips om någon bra concealer som täcker mörka ringar ? Alt en bra kräm som får bort dem, men jag har hört att det inte går utan laser.

Annons:
Silver83
7/7/16, 8:16 PM
#1

Många gånger har ju sånt med sömnen att göra. Sover du dåligt eller lite? I så fall kan det bero på det. Själv har jag fått mörka ringar under ögonen pga dålig sömn. Det är inte snyggt, men det finns sätt att få bort dom/minska synligheten på dom.

Själv använder jag foundation och eller concealer för att i alla fall göra de mindre synliga. Sen vilken du använder har ju att göra med din hudfärg eller vad du vill ha för färg på ansiktet eller hur man nu ska uttrycka sig…

Loris M
7/7/16, 8:35 PM
#2

Jag använder den här från Yves Rocher och tycker att den är jättebra. Täcker snabbt och är lätt att applicera. Har använt den i många år. 

Det här med sömn får man höra ofta. Jag har haft mörka ringar under ögonen under hela mitt liv, även som barn, och tror inte att det har samband med något speciellt faktiskt.

Jojaton
7/9/16, 6:52 PM
#3

#2 det kan ha med sömn att göra, eller uttorkning men oftast är det för att man har ytliga blodkärl, och det är genetiskt.

Johanna - Instagram

Upp till toppen
Annons: