Annons:
Etikettkläder
Läst 714 ggr
Carrosh
2015-11-25 16:48

Vantar/handskar i skrikiga färger?

Nu har mina skrikrosa vantar gått sönder efter ett par års trogen tjänst. Jag glömmer dem lätt på bussen eller tappar bort dem om de är i samma färg som mina övriga kläder, så jag behöver ett par i en skrikig färg, som riktigt sticker ut i mängden. Har letat hos flertalet kedjor, men inte riktigt hittat vad jag söker. Modell och vilken skrikig färg det är spelar inte så stor roll, bara jag hittar ett par som värmer mina händer och som jag inte tappar bort. Någon som har tips på var jag kan hitta några? Helst en fysisk butik, då jag gärna vill prova dem innan jag köper. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
[Udoon]
2015-11-25 21:52
#1

New Yorker brukar ju ha en del neon-grejer, och HM ibland. Köpte en knallgul mössa där förra veckan, så antar det finns vantar också 🙂

VildaVittra
2015-11-27 02:43
#2

Har du funderat på att sy fast en resårsnodd mellan dina vantar och ha det genom ärmarna på jackan så du rent fysiskt inte kan tappa bort dom även om du tar av dom eftersom de hänger kvar? 

exempel: http://www.kokobello.se/shop/5945/art45/h1570/30131570-origpic-4f72e5.jpg

Jag är precis lika förvirrad som du, så jag vet hur det är.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Tuulikki]
2015-11-27 16:33
#3

Glitter hade neonrosa och neongula fingervantar när jag var där i helgen :)

Carrosh
2015-11-28 19:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#1 Finns tyvärr ingen New Yorker i den här stan. :/

#2 Nä, det skulle tyvärr inte funka, då jag byter jacka lite nu och då plus att jag blir galen av att ha saker hängande, tar av dem och tappar likväl bort dem.

Men jag hittade ett par nu äntligen inne på Stadium. De låg inte vid de övriga vantarna, så var lite svåra att hitta, men nu äntligen har jag ett par! :D

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Tuulikki]
2015-11-28 19:44
#5

#4 Åh det materialet på vantar älskar jag! Behöver ett par nya, de jag har är halväckliga efter att agerat leksak åt vovven😂

Carrosh
2015-11-28 19:47
#6

#5 de finns på Stadium, finns även en matchande mössa till :) Mysigt med fluff!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: