Annons:
Etikettsmink
Läst 731 ggr
Linda3046
11/15/15, 5:21 PM

Tikei mineral foundation

Tänkte höra om det är någon som testat Tikeis mineral foundations? Tycker de verkar ha rätt bra priser men har aldrig riktigt köpt smink på nätet förut. Jag brukar använda Lumene CC cream färg medium, vilka nyanser tror ni jag skulle testa om jag köper hem ett provkit? Täcker den bra om man har lindriga problem med finnar? :)

Annons:
Officielle
11/15/15, 7:57 PM
#1

Den täcker bra men jag upplevde att jag fick finnar av den tyvärr.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Linda3046
11/15/15, 8:04 PM
#2

#1 Hm, vad konstigt. Mineralfoundation ska ju vara rent, så att säga.. :O

Vad använder du för foundation nu då? :)

Officielle
11/16/15, 7:23 AM
#3

#2 Just nu använder jag en mineralfoundation från Everyday Minerals som jag älskar! Tikeis foundation innehåller ett ämne som heter "Boron Nitride" och det är syntetiskt framställt och inte särskilt "rent" alls.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Tipsi3
11/18/15, 2:22 PM
#4

De täcker bra och känns bra, men om man har oljig hy blir den lätt kakig och måste bättras på efter sisådär 3 timmar :/

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

TatsuOni
11/22/15, 5:54 PM
#5

Jag tycker om den och den täcker ganska bra, men jag har även deras concealer för finnar för att täcka över det riktigt röda. Det ger ett bra resultat för mig. Jag har torr hy, så jag vet inte hur den fungerar om man har fet eller blandhy.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Tilde]
12/2/15, 7:45 PM
#6

Täcker jättebra men sätter sig lite konstigt efter en hel dag tycker jag och blir lätt kakig om man blandar med andra produkter. Samt att den kan torka ut huden också, i alla fall på mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: