Annons:
Etikettshopping
Läst 825 ggr
Lyan
10/8/15, 1:49 PM

Finns dessa att köpa?

Någon som vet om dessa "shortsen" eller liknande finns att köpa i Sverige någonstans?

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
Grace2009
10/9/15, 6:27 PM
#1

Detta är det mesta snarlika jag finner åt. Inte i Sverige dock. Jag gissar att bilden är 3-4 år gammal så kan nog vara svårt att hitta exakt likadana.

Lyan
10/9/15, 6:32 PM
#2

Tack! Fast vågar nog inte beställa från utomlands då jag har noll koll och det är så svårt med storlekar :-/ Såg nu också att de inte fanns i lager längre :-(  Det stämmer att bilden har några år på nacken, och dessutom inte är från Sverige

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Grace2009
10/9/15, 7:02 PM
#3

#2 Jag hittade någon engelsk sida också men där var de inte heller i lager.

Nä, hon bodde i London då va? Eller var hon fortfarande i Schweiz? Har inte riktigt koll på hur hon flyttat runt, men hon är i Korea nu i alla fall!  (japp, jag är en fangelic 😃)

Lyan
10/9/15, 7:15 PM
#4

#3 Tack för att du har kollat :-D

Haha, oki ^.^ Jag har förstått att hon flyttar runt en hel del så har ingen aning om var hon befann sig när fotat togs då jag inte har sett det förrän för någon dag sedan. Fastnade för shortsen direkt (fast jag är inte lika smal så de lär nog inte vara lika fina på mig, därför vill jag gärna prova först så det inte ser hemskt ut)

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Grace2009
10/9/15, 7:19 PM
#5

#4 De är nog snygga även om man inte är jättetunn. Tycker de är assnygga med strumpbyxorna 👍

Lyan
10/9/15, 7:30 PM
#6

#5 Ja, strumpbyxorna är jättefina också! Jag är ju inte tjock (176cm och 67kg) men det mesta sitter på låren -.- Fast det behöver jag ju inte bekymra mig om om jag inte ens hittar shortsen ><

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
Grace2009
10/9/15, 7:56 PM
#7

#6 Äsch, det blir snyggt ändå! Man ska ha lite självförtroende också 😉

Lyan
10/9/15, 8:06 PM
#8

#7 Sant! Brukar ha vanliga shorts och leggins, men jag tycker att det är snyggare när shortsen är stora runt låren istället för att ligga emot som de gör på mig. Men fick beröm för min stil så sent som idag så jag är nöjd ändå ^.^

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Lyan
10/10/15, 10:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag visade min syster bilden och hon visste inga likadana men hon hade ett par helt nya shorts som hon inte använde så jag fick dem :-D Inte ju rätt stor skillnad men ändå lite samma stuk då de går upp vid bröstet så jag är nöjd :-D 

Hoppas dock ändå att jag ska råka ramla över likadana som i TS.

(och bilden är inte redigerad, bara dåliga kamera (stenålderstelefon) som får proportionerna att balla ur om det är längre avstånd än en meter och nattinställning pga mörkt rum som gör den suddig. Tänkte att det är lika bra att skriva eftersom första bilden kommer från PULL 🤪)

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Grace2009
10/11/15, 8:31 AM
#10

Snyggt! Och dina lår är inte alls stora. Du är jättefin!

Lyan
10/11/15, 1:20 PM
#11

Tack :-D De är större egentligen. Som jag skrev så blir proportionerna helknasiga med min telefon så jag måste puta ut med rumpan bakåt och föra fram överkroppen för annars ser det ut som man är superpäronformad och när jag står så så får jag ett tigh gap som jag egentligen inte har :-P

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Upp till toppen
Annons: