Annons:
Etikettsmink
Läst 692 ggr
[Zachapacka]
2015-10-01 18:55

Tips på mascara

Hejsan

Jag är inte direkt någon expert inom området så jag behöver lite tips :). Marcaran jag använder nu börjar ta slut så jag börjar se mig omkring efter en ny. Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Det här med att ge fransarna längd är inte jätte viktigt, det är viktigare att de blir svarta och får volym.

Mascaran får inte vara djurtestad,  ska gärna ha lång hållbarhet och vara ganska billig. Inte över 300 kr helst billigare. 

Isadoras mascaror verkar inte vara djur testade, ni kanske vet någon bra modell av dem? Eller något annat märke? 

Alla tips tas tacksamt emot :)

Annons:
GiraffTunga
2015-10-01 18:57
#1

Miss manga (rosa) använder jag, sjukt bra, inga klumpar.

You can not judge me unless you know me.

[Udoon]
2015-10-01 20:14
#2

#1 Loreal testar ju på djur?

Isadora testar inte på djur, flera av deras mascaror är bra, handlar mest om vilken borste man gillar mest, annars tycker jag dom är ganska lika varandra.

[rumelle]
2015-10-02 16:54
#3

Jag älskar Lumenes mascaror. Just nu har jag Cloudberry Length Serum Mascara och den är klart den bästa mascara jag har haft.

Jojaton
2015-10-03 02:34
#4

Gå till en affär där du kan se borsten. Vilken borste din mascara har gör mer skillnad än själva formulan. Personligen föredrar jag naturliga borstar framför dom i gummi/plast. Man brukar också säga att större borstar = större fransar.

Johanna - Instagram

Upp till toppen
Annons: