Annons:
Etikettskönhet
Läst 350 ggr
teddykaniner
2015-06-27 20:02

Dina ögonfransförlängingar

Hejsan! Har mycket program 2 veckor i juli och jag som inte normalt sminkar mig skulle vilja känna mig extra fin just då men ändå slippa sätta maskara mitt i sommaren mellan allt badande, så funderar starkt på att göra ögonfransförlängingar. Har googlat på det och sett för och efter bilder, men skulle gärna vilja se era! De ser nästan för bra ut för att vara sant på Google bildsökning så skulle gärna vilja se några garanterat riktiga ögonfransförlängingar! Så om du har någon (före och efter bild helst men även bilder på endast förlängningarna uppskattas!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Annons:
emeliiiiieee
2015-06-27 22:36
#1

Sök på ögonfransförlägning på instagram så finns det massor! Om du nu har instagram vill säga :) Jag hade gärna slängt upp nån som jag gjort på mina kunder men har inga kvar på telefonen :(

[Raubtier]
2015-07-06 18:44
#2

Har inte heller bild på telefonen men ja det är helt underbart vilken skillnad det gör. Man ser så vaken ut. Jag tyckte dock det var obehagligt och det blev så fult om man inte fyllde på med täta mellanrum så jag slet bort de sista. Men jag skulle rekomendera det om du pallar ha de fastklistrade och lite ivägen ibland.

Upp till toppen
Annons: