Annons:
Etikettallmänt
Läst 1455 ggr
sabeliry
5/27/15, 8:38 PM

Tjäna pengar snabbt

Hejsan! Detta är mitt första inlägg. Iaf, jag har börjar spara till en ny mobil (är 11 så inget jobb kan jag skaffa…) och den kostar 6000 kr… Kan nån svara och skriva några tips på vad jag kan göra?? Om det enda du kan komma på är typ "tvätta andras bilar" eeh nej tack "sälj reklam och tidningar" jag bor i Stockholms innerstad, med portkoder och sånt, så ingen knacka dörr. "Men erbjud dig att gå ut med hundar, hundvakt och kattvakt" jag är allergisk mot hundar och katter, och alla andra pälsdjur. Och inget sånt om att man kan tjäna pengar på internet. Det jag har är: sälja bakelser på stan, ha loppis och jobba mer hemma in utbyte mot högre veckopeng. Nu finns det kanske typ inget mer, men om du kommer på nåt iaf, snälla skriv! Jag har hittills 600 kr som jag bara tog från plånboken. /Saga

Annons:
[kerstinthemilklover]
5/27/15, 8:47 PM
#1

Att ha loppis är jättebra.

Som tidningsförsäljare får man tillgång till portkoder, så det är ingen omöjlighet om du vill sälja.

Eftersom du bor i Stockholms innerstad så kan du tjäna massor på att plocka och panta burkar. Du kan även fråga grannar om du kan få panta deras pant. Min Alkolistgranne genererade många hundralappar genom panten han skänkte mig som barn. Han var väldigt noga med att kontakta mamma och berätta att jag fått panten så att hon visste vad som hände.

En klassiker som gjorde att jag tjänade många hundralappar snabbt. Ta med en kompis till ett område med mycket senila pensionärer, klä ut er till Lucia och sjung lite. Fungerar alla dagar om året!

sabeliry
5/27/15, 8:52 PM
#2

#1 Tack! Jag ska definitivt testa att panta och fråga grannar! Och jag måste testa det där med lucia, haha! Tack!

Upp till toppen
Annons: