Annons:
Etikettsmink
Läst 447 ggr
[EllenAlicia]
5/13/15, 3:28 PM

Maskara

JAg har köpt en maskara som råkade vara waterproof och jag har det super svårt att få bort de! Jag har använt eye makeup remover pads och typ sånna där wipesmen det blir fortfarande lite kvar och under ögona blir det svart. Jag vet inte va ja ska göra för att enkelt få bort det. det ser ju ut som jag är super trött när jag har så.

Annons:
Prenova
5/13/15, 4:14 PM
#1

Prova Niveas "waterproof eye make-up remover", den har jag och jag tycker den funkar riktigt bra. Bara ta en liten klutt på en torr pad och massera försiktigt in vid mascaran och tvätta sen ögonen med ljummet vatten! :)

Cazzos
5/15/15, 8:21 AM
#2

Jag använder vattenfast smink och tar bort det med olivolja. Funkar susen 🙂

Eller vilken olja som helst i köket funkar!


[EllenAlicia]
5/15/15, 12:20 PM
#3

#1 #2 tackar!

[rumelle]
5/15/15, 7:22 PM
#4

Tvål och vatten brukar funka bra tycker jag.

The Idizen
5/15/15, 8:57 PM
#5

Olja är min absoluta favorit! 

Själv brukar jag ha vattenfast mascara och väldigt mycket så hade också problem innan med att jag inte fick bort allt. 2 pads med lagom mycket rapsolja tar bort allt på mig. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Cazzos
5/17/15, 12:07 AM
#6

Vill påpeka att första gången jag använde olivolja som sminkborttagning så sved det något förj*vligt i ögonen, men det är ingen fara och du kan tillfälligt se lite suddigt men det är pga att oljan är på din ögonhinna. Svedan försvinner och använder man endast olivolja som sminkborttagning dagligen så slutar det svida också 🙂


Annons:
[EllenAlicia]
5/17/15, 10:53 AM
#7

#6 (Y)

Upp till toppen
Annons: