Annons:
Etikettshopping
Läst 1844 ggr
EllenWe
2015-04-10 12:34

Hjälp mig hitta en snygg v-ringad tshirt

Jag har letat efter en billig(ca 100 kr), snygg, enkel v-ringad tshirt hur länge som helt nu! Ge gärna förslag på butiker/webbshoppar som har sådana. Alla färger mottages. Med eller utan fickor. Den får inte var för genomskinlig :) Tack på förhand.

Annons:
VildaVittra
2015-04-10 12:40
#1

Man får inte publicera bilder man inte äger rättigheterna till eller fått tillåtelse till publicering från upphovsmannen. Det kan bli jättedyrt för dig och för sajtvärden.🙂

Så tryck på hantera, klicka på "remsan" av bilden du lade ut, välj ta bort. Sedan redigerar du in en länk till bilden i texten istället.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

EllenWe
2015-04-10 12:44
#2

Finns inget "hantera" att trycka på?

VildaVittra
2015-04-10 12:59
#3

#2 Jodå, det gör det. Håll muspekaren över inlägget, då dyker hantera upp bredvid anmäl nere i högra kanten av inlägget. Man kan redigera sina inlägg i en timme efter postning.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

emms
2015-04-10 22:13
#4

Har en från H&M som jag gillar, finns i många olika färger och ligger la på runt 100-lappen. Den jag ha är ganska stor i storleken så rekommenderar att ta en storlek mindre. Finns på deras hemsida under "basics" fliken. 

Jag har ett grått som jag inte hittar på hemsidan nu men sett de ute i butiker för inte alls längesen, mjukt och fint tyg men inte genomskinligt alls :)

Emma

Inaarah
2015-04-11 08:32
#5

Jag köpte en häromdagen på Zara. 99kr för en snygg, enkel, v-ringad t-shirt. Fanns i flera färger samt randiga. Materialet var superskönt - jättemjukt. Tips!

Idakarrlsson
2015-04-13 21:40
#6

Gillar HM då dem har ett stort (och billigt) sortiment av baskläder. Dessa äger jag 2st av och gillar dem skarpt. Enkelt och snyggt. 50kr.

http://www.hm.com/se/product/26321?article=26321-B#article=26321-A

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Annons:
Fiona
2015-04-14 10:28
#7

Kolla Nellys rea :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Upp till toppen
Annons: