Annons:
Etikettkläder
Läst 1012 ggr
Feelicia
1/21/15, 7:06 PM

Vad har ni för klädstil?

Vad har ni förklädstil?

Själv har jag typ tajta jeans och en oversize tröja.

Annons:
Hoseok
1/21/15, 7:11 PM
#1

Jag vet inte riktigt hur man ska förklara det, haha. Jag har också en förkärlek för tajta jeans.

Jag klär mig nästan uteslutande i svarta kläder i nuläget. Svarta, neutrala kläder med kängor och min bomberjacka.

[Udoon]
1/21/15, 7:12 PM
#2

mest jeans och valfri t-shirt med nördigt tryck på

Kadoor
1/21/15, 9:15 PM
#3

Jag går med det jag känner för och tycker om. Älskar oversize hoodies/huvtröjor/tjocktröjor, pösiga byxor, jeans, collegetröjor(vanliga långärmade med tryck alltså), t-shirts osv. Är inte så mycket för långärmade som är tajta, eller tajta överdelar annars heller. Tycker att det är skönt med lite slappare kläder!
Så länge det ser okej ut i mina ögon och jag trivs i det, går jag med det. Skiter i vad andra tycker. Sen försöker jag ju matcha så gott det går, för att det inte ska se heeelt tokigt ut… ;)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Officielle
1/22/15, 5:31 PM
#4

Skulle inte säga att jag har nån speciell klädstil eftersom att jag har på mig vad jag känner för. Ibland gillar jag "preppy"stilen, ibland vill jag bara ha bekväma kläder osv. 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Fridaaaa
1/22/15, 7:10 PM
#5

Min egna 👍 Följer aldrig mode utan kör enbart på det jag gillar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lollo 97]
1/29/15, 8:34 PM
#6

Olika, beror på va jag känner för. Men oftast är et lite tajtare jeans och en t-shirt eller långärmad. Ibland är det strumpbyxor kjol och någon typ av t-shirt eller långärmad, eller tights med nån tröja till. Kängor till det mesta nu på vinter halvåret ;)

Annons:
graleh
2/2/15, 3:04 PM
#7

Neo-Victorian med svart som bas och små detaljer. Propert och elegant. Kör alltid mitt eget race vad gäller frisyr, kläder, skor, accessoarer. Köper mycket second hand och vintage eller syr eget.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Wenniz
2/9/15, 5:31 PM
#8

Bra fråga, jag tar på mig det jag gillar och trivs i. :) Min stil med andra ord. ;)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
emms
3/17/15, 12:23 AM
#9

Tajta jeans, snygga linnen med eller utan tryck, öppen hoodie, skinnjacka, solbrillor, några snygga skor. Lite biker inspirerat. På sommaren kör ja så enkelt som möjligt, jeansshorts, linne, solbrillor och låga tygskor.  Så jag trivs bäst.

Fest blir de mer klackar, någon tajt hög kjol, finare linne instoppat och lite fina smycken. Använder aldrig smycken annars 😃

Emma

Skogsraah
3/17/15, 12:37 AM
#10

Alternativ stil. Metal/goth :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[Devya]
3/17/15, 5:03 AM
#11

Jeans, top och blazer. På jobb blir det förstås annorlunda eftersom då vill jag inte råka förstöra mina favoritkläder. Det blir då oftast jeans och någon tröja. Jättetråkigt! :)

Carrosh
3/22/15, 2:14 PM
#12

Vet inte riktigt om jag kan säga att jag har någon speciell stil. Har på mig det jag tycker är snyggt, sitter bra och känner för just då. Det kan variera allt ifrån jeans och bandtröja till en snygg klänning och högklackat. Men jag skippar gärna stora mönster, blommönster och gälla färger såsom skrikrosa, gult och ljusgrönt.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Jojaton
3/22/15, 9:31 PM
#13

jag är väldigt monoton i mina färgval, det mesta i min garderob är svart, vitt eller grått - med några få färgklickar. I princip aldrig kjol eller klänning, och ganska laidback även om jag älskar en mer uppklädd stil!

Johanna - Instagram

Annons:
Nelley
3/23/15, 1:24 AM
#14

Färgglada strumbyxor med klänningar och kjolar, tajta eller svängiga eller vad det heter.😃Har slutat (intill) helt att använda skinny jeans att det blir rött och det skaver om jag har dem för länge, hehe. Och jag är inte ens överviktig. Shorts och blandade tröjor med tryck eller utan. Ballerinaskor med konstigt tryck. Boots (veganska) och gummistövlar.😎

[Tilde]
3/23/15, 7:02 PM
#15

Feminin, skulle jag säga. Älskar klänningar och kjolar och fashionabla shorts 😃 Blir tajta jeans under vinterhalvåret dock. Älskar alla möjliga slags toppar. Har mest neutrala färger men också mycket blommigt och färgat.  På sistone har jag börjat älska lite pösigare T-shirts. Fast jag älskar "läder" också, på shorts, jeans och skinnjackor, etc. :)

Upp till toppen
Annons: