Annons:
Etikettsmink
Läst 618 ggr
Bill&Bull
2014-10-01 16:32

concealer under ögonen

Vet ni någon bra concealer man kan ha under ögonen utan att den geggar eller lägger sig i linjerna? Ska den vara tunn/tjock? Gärna till budget pris med :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
citytjejen
2014-10-01 16:45
#1

Jag använder en foundation från Lumene som concealer under ögonen, Triple Stay heter den. Den är tunn, lättapplicerad och inte dyr alls! Och den lägger sig inte i linjerna heller🙂
Brukar applicera den med en foundationborste för bästa resultat.

/Christina

catcult
2014-10-01 17:52
#2

Maybellines Fit Me concealer är en av de bättre i budgetsegmentet. En concealer under ögonen bör vara tunn för att inte framhäva alla smålinjer som finns under ögonen.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Jojaton
2014-10-01 18:05
#3

En flytande concealer ger bäst resultat - jag gillar också Maybellines Fit Me, men min absoluta favorit är MAC Pro Longwear, den är ju lite dyrare men jag tycker att det är värt det. Sen använder jag ALLTID ett puder för att sätta concealern, annars lägger den sig i linjerna ändå! Jag har massa olika puder, inte hittat något som är perfekt för under ögonen än, så har inte riktigt något bra tips för det just nu.

Johanna - Instagram

[Udoon]
2014-10-02 15:19
#4

Jag har nyss fått en ny favoritconcealer, missha the style under eye brightener. tunn och lättjobbad, men täcker enormt bra, och inte lägger den sig nåt speciellt i veck heller. jag köpte min på ebay för ca 30 kronor, men den finns säkert på fler ställen.

Bill&Bull
2014-10-02 15:33
#5

Tack så mycket för era bra tips! Ska testa :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Mollypierce
2014-10-05 20:25
#6

Maybelline fit me :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: