Annons:
Etiketthår-frisyrer
Läst 2806 ggr
Bjallstal
9/16/14, 9:50 AM

Hjälp men val av hårfärg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Är så less på mitt hår nu efter snart 5 år utan att ha färgat det, och behöver lite tips på vad jag skulle kunna passa i.
Har haft de flesta hårfärger tidigare allt från blont till rött till nästan svart. Trivdes väldigt bra i mörkare vinrött, eller hur man ska beskriva det, men ja, lite inspo :)

Ligger på hår.ifokus med :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
:holmgreen:
9/16/14, 3:10 PM
#1

Jag tror att du skulle passa bra i någon form av röd färg faktiskt!


Jojaton
9/16/14, 3:29 PM
#2

rött hår och gröna ögon är ju svinsnyggt, så det hade jag kört på ;)

Johanna - Instagram

Bjallstal
9/16/14, 11:52 PM
#3

Har också varit inne på rött, men nyansen är svårt att bestämma ;)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

josya
9/19/14, 1:09 AM
#4

mörkare brun skulle jag säga :)

[Tilde]
9/19/14, 9:33 AM
#5

Jag tycker också rött, passar superbra med din hudton och ögonfärg! :) Själv älskar jag mahogany (det är nog lite den färgen du pratade om som var vinröd?): http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/e7/18/ca/e718caac6bc69bbb26ff4d9239520c84.jpg

Jag älskar den färgen så himla mycket! Färgade själv mitt hår så förra hösten, men jag är så blek så det var inte lika snyggt på mig. 🤔

Bjallstal
9/19/14, 4:54 PM
#6

Ja men precis, vill nog ha det lite rödare denna gången ;) Ska troligen fixa det näst vecka så postar resultatet här då 😃

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
Bjallstal
9/19/14, 8:55 PM
#7

Haha fick infall när jag var och handlade glass nyss. Kom hem med hårfärg och har nu en kvart kvar innan det ska sköjlas ur 😃

Hade planerat att göra hos frisör, men va fan har alltid gjort det själv innan

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Tilde]
9/19/14, 8:56 PM
#8

#7 Haha lätt hänt 😉 Visa gärna hur det blev! :D Jag färgar alltid själv, haha

Bjallstal
9/19/14, 8:59 PM
#9

Jag gjorde alltid det innan med, blir nog rödare än jag tänkt mig men samtidigt så hoppas jag på att det blir väldigt rött. Är lite av en fegis när det gäller vågade hårfärger men tycker att det är as fint på alla andra :)

Bild kommer om ca 1-2 timmar 😃 Håret måste hinna torka lite, och jag äger inte en fön sedan jag flyttade hemifrån :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/19/14, 11:14 PM
#10

Gah!! Bilden vill inte laddas upp!! Ger det ett nytt försök imorgonbitti(försökt X antal ggr nu)

Men är så himla nöjd!!! Älskar det!!

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/19/14, 11:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Kom igen datorn!!

Trött och osminkad på en dålig webcam bild, men bättre blir det nog inte just nu ;)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/19/14, 11:22 PM
#12

Usch vilken hemsk bild det blev. Tar och lägger upp en ny imorgon

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Bjallstal
9/19/14, 11:23 PM
#13

Usch vilken hemsk bild det blev, tar och lägger upp en ny imorgon!! Så här kan vi inte ha det :P

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Annons:
[Tilde]
9/19/14, 11:57 PM
#14

Men vilken snygg hårfärg! Passar dig jättebra ju! 👍

Bjallstal
9/20/14, 5:48 PM
#15

Funderar på att köpa en eller ev två färgbomber för att det ska hålla sig rött. Tror jag måste kombinera  denna:

http://eleven.se/revlon-professional-nutri-color-creme-500-purple-red-13699.html#reviews

Med den som är Fire red.

Vad tror du?

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Tilde]
9/20/14, 6:34 PM
#16

#15 Det fungerar säkert! Jag har själv aldrig använt färgbomb men har hört mycket gott om dem 👍

OneSound
9/21/14, 10:06 PM
#17

Skitsnyggt! Tror du skulle passa jättebra i page också 😃

Aut viam inveniam aut faciam

Upp till toppen
Annons: