Annons:
Etikettsmink
Läst 943 ggr
lollynonna
2014-08-25 20:48

fyndiq

vad tycker ni om fyndiq? har sett lite dåligt om dem. har beställt sminkborstar och en sminkpalett. hur brukar kvalitén vara? hur snabba är de på att leverera? vi beställde igår och det stod ca 3 vardagar, och är inne på dag 1 nu :3

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Mantissa
2014-08-25 20:54
#1

beställde en batteriladdare och en fjärrutlösare till kameran. ingen av dem fungerade. efter mycket krångel fick jag byta laddaren till en som fungerade..

Galenidjur
2014-08-25 20:59
#2

fyndiq är inte en onlinebutik  utan en sammanställning av flera olika butiker. Pga detta är det svårt att säga hur det är att beställa från fyndiq eftersom det beror på vilken av fyndiqs leverantörer man beställt från. Detta betyder även att ens grejer kan komma i olika paket och olika snabbt (och ha olika kvalitét då). Jag själv har beställt några gånger och har aldrig haft problem.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

lollynonna
2014-08-25 21:01
#3

#1 oj! det var ju inte bra:( men har ju bara beställt smink,och det kan ju vara att de rätta sakerna inte kommer,men om de gör det får jag hoppas att det är bra iaf:/

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
2014-08-25 21:03
#4

#2 jooo! nu fattar jag ju! det stod efter vi hade beställts typ "dina 3 paket skickas nu från **** och **** och ****" och det tyckte vi var konstigt,men nu fattar jag . så det är ju bra att det har gått bra för dig iaf!:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[SisselaJ]
2014-08-25 23:30
#5

Beställde mobilskal härom veckan som aldrig kom fram. Men fick pengarna tillbaka, beställde ett nytt (från annan butik, via fyndiq) och det har nu kommit fram. :) övriga gånger har jag alltid varit nöjd.

[Lilyz]
2014-08-26 08:26
#6

Jag har beställt därifrån flera gånger och det har fungerat jättebra varje gång för mig men hört om andra som haft problem. Och sen som #2 skriver är det inte fyndiq själv som säljer saker utan de bara samlar erbjudanden från olika onlinebutiker på ett ställe. 🙂

Annons:
lollynonna
2014-08-26 16:10
#7

#5 #6 vad bra att det har funkat för er! hoppas att det gör det för mig med:) hur har det gått med leveranstid för er?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
2014-08-26 17:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

vi beställde i söndags och är nu inne på dag 2 och penslarna har kommit!! alla där,verkar inte lösa hår:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

IceTee
2014-08-27 16:36
#9

Varifrån beställde du och vad betalade du? Hur har du upplevt kvalitén på borstarna?

Medarbetare på Skor iFokus

lollynonna
2014-08-27 20:23
#10

#9 det var från phonemate(??) om jag inte minns fel, har inte använt dem så mycket än,men va jag har upplevt hittills är de bra. är ju inget sminkproffs utan mer för skojs skull. de släpper inga hår och jag tycker att dem är bra men som sagt så vet jag inte riktigt hur de "ska" vara. de kostade rund 100-140 kr. idag kom även sminkpaletten! :D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: