Annons:
Etikettsmink
Läst 598 ggr
IceTee
2014-08-20 23:20

Bästa concealern?

Vad är er bästa concealer för under-ögonen? Använder en från Isadora som sätter sig i de fina linjerna och inte alls blir jämn och slät. Svårt att förklara, men det blir liksom lite "klumpig", om någon förstår? Händer bara under ögonen! Skulle vilja ha tips på en bra concealer med bra täckning att använda där! 🙂

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Lupse]
2014-08-20 23:52
#1

Mac pro longwear concealer är bäst enligt mig och älskad utav många! Nackdelen är då bara priset. Nars concealer (som jag inte minns vad den heter) är också super bra den, men kostar ungefär lika mycket som den från Mac :)

Jojaton
2014-08-20 23:53
#2

min holy grail är Mac Pro Longwear - love it to death! en mer budgetvänlig variant är Maybelline Fit Me concealer, den är också riktigt bra!

Johanna - Instagram

IceTee
2014-08-20 23:59
#3

Om jag får bra med pengar någon gång ska jag tests Mac PRO longwear! Ska kolla in fit me nästa gång jag är i en butik med smink! Tack!

Medarbetare på Skor iFokus

[Lilyz]
2014-08-21 10:54
#4

Jag gillar både Mac pro longwear och Mac studio finish, visst är de dyra men räcker länge så för mig är det värt det.

Värt att tänka på när det gäller concealer är att man bara ska lägga den där det behövs, vilket brukar vara en bit nedanför ögat vid inre ögonvrån. Oftast behöver man inte lägga där man har små linjer/veck. Men alla ser ju olika ut så det är bara ett generellt råd. 🙂

Upp till toppen
Annons: