Annons:
Etikettskönhet
Läst 560 ggr
[Lilyz]
2014-07-02 12:41

Micropigmentering, någon som gjort?

Jag är så less på mina ögonbryn, på att de inte syns och på att behöva måla dem varje dag. Så jag har bokat tid för en konsultation för att eventuellt göra "permanent make up", eller micropigmentering som det heter, så att jag kan få uppleva känslan av att vakna varje morgon med ögonbrynen på plats. 😃

Är det någon här som har eller kanske känner någon som gjort permanent make up av något slag? Blev det bra? 🙂

Annons:
[Lilyz]
2014-07-17 12:17
#1

*puttar* 

Idag ska jag på konsultation, ska bli spännande! Är det verkligen ingen som har några erfarenheter?

[Kamillah]
2014-07-17 14:35
#2

Ingen erfarenhet alls men är också intresserad av det! Vad kostar det ungefär?

[Lilyz]
2014-07-17 18:01
#3

#2 Där jag ska göra kostar ögonbryn 3500 kr. Då ingår konsultation med allergitest, behandling och en ifyllning som man gör efter några veckor då man tydligen tappar massa pigment första tiden. 🙂 

Den 29/7 ska jag göra, wihoo! 😃

wingren
2014-07-18 14:41
#4

Min faster har gjort både ögonbryn, läppenna och superliten tunn linje runt ögonen ungefär som kajal fast det ser naturligt ut. Hon är flygvärdinna och behöver se fräsch ut alltid oavsett om hon åkt på skumpig tur till kina ;) Jag fick veta det för något år sedan, hade alltså inte sett att det var fejk och det är ju det som är meningen eller så ;) Hon ser bara alltid pigg, fräsch och snygg ut ;P Hon har dock gjort det i frankrike och USA då det är där hon bott/bor men det är ju samma teknik så det kommer nog bli jättebra :) Skulle vara kul med före/efter bild :P

[Lilyz]
2014-07-18 16:22
#5

#4 Åh men vad bra att det ser fräscht och naturligt ut på henne. 🙂

Ja, jag ska försöka ta bilder så kanske att de åker upp här. 😃

Upp till toppen
Annons: