Annons:
Etikettträning
Läst 2434 ggr
Faidra
5/11/09, 3:35 PM

Magträning

Hej!

Jag undrar om det är någon som har något träningstips för att få platt mage? Jag är typ hyfsat smal men det är inte min mageRynkar på näsan

Annons:
Fiona
5/11/09, 9:45 PM
#1

Se om du kan hitta några "mag"tips i några av dessa trådar :)

Här

Här

Här

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Faidra
5/25/09, 3:23 PM
#2

Nja, jag hittade inte särskilt mycket men tack ändå! Ska fortsätta leta. Kanske finns lite artiklar och sånt på nätet, får kolla runt lite.

hannabrink
5/26/09, 10:50 PM
#3

Vet att många av mina kompisar gör sit-ups på kvällarna och morrnarna för att träna magmusklerna vilken ger en smal och trimmad mage :)

Buffaomini
5/27/09, 6:14 PM
#4

de räcker inte bara med de, då du inte kan punktförbränna
mkt kondition
sit ups gör att du blir stark och får en bra hållning men bara göra de för att få ett 6-apck går inte.

Faidra
5/27/09, 8:35 PM
#5

Ok tack.

#4 Jag vill inte ha 6-pack, gillar inte det på tjejer ;) Jag vill bara ha en platt, fin mage.

[Malleh]
6/11/13, 3:55 PM
#6

Situps förbränner ingenting på magen, det gör bara musklerna starkare. Gå ut och spring/jogga + situps ! :)

Annons:
SZ90
6/12/13, 12:47 PM
#7

Löpbandet/att springa är superbra för att förbränna fett på hela kroppen. MEN det som är ännu bättre är crosstrainer då du gör "ovala" rörelser med benen och på så sätt "kors-tränar" magen. Sen så är denna övningen super för magen:

Ligg ner och ha en vän som står ovanför ditt huvud. Ta tag i vännens ben som ska stå vid ditt huvud och dra upp hela din kropp (benen mot vännens huvud, vännen står upp då). Och så sakta ner med benen igen, och så upp igen. Spänn magen samtidigt och ta ner benen på ett varierande sätt, en gång mot höger och en gång mot vänster osv. Fungerar jättebra. Försök gå på någon diet samtidigt också, typ skippa bröd och pasta (glutenfritt).

EvaLuna
8/31/14, 10:35 PM
#8

Planka! De e mitt bästa tips. Suveränt för hela magen & finns i massor av varianter

Upp till toppen
Annons: